Blogda Ara

7 Temmuz 2017 Cuma

MUADİL ALARMI! DUPE ALERT! MAC - STONE RUJ MUADİLİ / MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL BOLD 893 GONE GREIGE

Merhabalaar!
Stone ruju isteyenlerin ama o kadar para vermek istemeyenlerin bu yazıyı heyecanla açtığına eminim çünkü Stone öyle bir renk ki eşi benzeri yok benim de ilk ve şu anlık tek Mac rujum çünkü bir ruja o kadar para vereceksem benzersiz olmalı diye düşünüyorum. Aynı renge daha uygun fiyata sahip olabilecekken neden bir ruja 69 ₺ vereyim ki? İşte bu yüzden şimdi yazıya geçiyoruz!
Bu muadil olayını Ahsen isimli bloggerdan duyup Instagram sayfamda paylaşmıştım. Bu arada takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz.
Stone Mac'in oldukça popüler olan rujlarından biri. Sitedeki tanımı "grimsi boz kahverengi". Maybelline'in bold serisi de ülkemize yeni gelenlerden ben iki rengini edindim fakat tüm seri hala gelmedi.
Yan yana duruşları bu şekilde. Mac daha koyuyken Maybelline ona nazaran daha açık bir ton. Aldığımda muadil olamazlar demiştim.
Bileğimde denedim Maybelline daha lilalık içeren açık bir ton. Altına kahve bir dudak kalemi uygulanırsa Stone'a daha fazla benzeyebilir.
Dudağıma uyguladığımda da böyle bir görüntü elde ettim.
Üstteki : Mac-Stone (69 ₺)
Alttaki : Maybelline-Gone Greige (20-25 civarı olması gerek ben indirimden 13,75₺'ye aldım)
Dediğim gibi tamamen aynı değiller. Fakat uygun fiyatlı bir alternatif olabilir. Yapılarına gelirsek Maybelline daha kremsi, Mac daha mat. Mac bir tık daha kalıcı. Kısacası ben bu iki ruju da seve seve kullanacağım. Ama bu ruj Stone'un yerini alabilir mi? Bence hayır. Ama fiyat açısından da oldukça fark olduğu göz önüne alınırsa kesinlikle denenebilecek bir muadil önerisi.
Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda benimle paylaşın hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder