Blogda Ara

14 Temmuz 2016 Perşembe

WET'N WILD COLOR ICON COMFORT ZONE FAR PALETİ

Herkese merhaba!
Bugün çok popüler bir far paletinden bahsedeceğim. Hakkında bir sürü yazı var fakat bende kendi fikirlerimi belirtmek istedim.
Dış ambalajı oldukça sade. Darbelere çok dayanıklı olmayabilir ama açılma falan yapmıyor.
Paleti açtığınızda içerisinde 8 pan bulunuyor. 4 açık renk, 4 koyu. Hepsi sedefli. Farların yapısına gelirsek oldukça yumuşaklar, çok fazla tozutma yapmıyorlar. Kolay uygulanıyorlar. Kalıcığı da çok iyi, sabah nasıl sürdüysem akşam öyle kalıyor, uçmuyor.

İlk iki sırada kaş altı aydınlatmak için şampanya ve gri tonlarında 2 farklı renk bulunuyor. İkinci sırada ki pembemsi  somon rengi ise benim favori rengim, gerçekten harika hemen üzerinde ki şampanya tonuyla karıştırıp göz kapağıma sürüyorum rose gold bir renk çıkıyor ortaya. 4. renk ise yeşil, en az kullandığım bu sanırım.
Alt sırada ki ilk sırada ki kahverengi crease bölgesi için gerçekten çok hoş bir renk. Yanında ise altınımsı simler barındıran bir siyahımsı yeşil ve oldukça pigmentli. Gerçi bu palette ki tüm renkler oldukça pigmentli uygularken dikkatli olmak gerekiyor. Sol altta ki bordo renk aslında bordo değil, bunun için biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü göz kapağında simsiyah bir renk oluyor :/ Son renk ise Yeşil- kırmızı yanar dönerli duochrome bir renk.
İçinden bir tarafı aplikatör bir tarafı fırça olan bir mm ne desem uygulama fırçası çıktı işte :D Hiç bir işe yaramasa da en azından var yani :D.
Arka kısmı da bu şekilde.
Paletin fiyatı 21 ₺
Ben indirimde 13,90₺'na aldım.
Kesinlikle önereceğim bir far paleti. Bu renklerden hoşlanıyorsanız bakmalısınız.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder