Blogda Ara

14 Nisan 2016 Perşembe

FLORMAR 344 WILLOW BUNCH OJE

Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere Flormar'ın 344 numaralı Willow Bunch isimli ojesinden bahsedeceğim.

Sarı alt tonlu bej bir oje. İnternette gördüğümde tırnakta duruşlarını aslında beğenmemiştim, ama yine de beni bu ojeye çeken bir şey vardı ya :D. Neyse sonunda aldım denedim ve bayıldım! Gerçekten Pastel'in nude serisi falan nude değil diyorsunuz kullanınca. Tenim buğday ve bende tam olarak nude durdu. Tek kötü yanı ise rengini 4-5 katta vermesi neyse ki hızlı kuruyor. İnternette kurumadığı yazılmıştı ama aksine diğer Flormar ojelerine göre bunun kuruma hızı çok çok daha iyiydi.

Ojenin rengi tam olarak bu. Böyle porselenimsi bir görünüm şeyapıyor bana :D. Burda pek belli olmasa da gerçekte tam bir 'jel manikür' gibi duruyor tırnaklarda. Sizde benim gibi nude ojeleri seviyorsanız buna bir bakın derim! Fiyatı : 2,95₺

Kendinize iyi bakın, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder