Blogda Ara

29 Mart 2016 Salı

UYGUN FİYATLI KARIŞIK ALIŞVERİŞ ( KİTAP, GİYİM, KOZMETİK, ÇANTA )

Herkese merhabaa! Bugün size inanılmaz derecede uygun fiyatlı alışverişimden bahsedeceğim. Hemen başlayalım!



Solda görmüş olduğunuz krepe tarağını uzun zamandır arıyordum Gratis'ten 4,75₺'ye aldım.
Siyah tarağı da krepe tarağı bulamadığım için almıştım onun fiyatı ise 1₺
Ortada ki fön fırçasını erkek kardeşim için aldım 3,50₺
En altta ki makyaj çantasının desenini beğendiğim için aldım fiyatı 4,95₺ (Gratis)
En üstte görmüş olduğunuz kalem aslında bir göz kalemi ben rengini dudakta hoş durur diye aldım denedim tam bir dudak kalemi, gözde denedim fakat renk vermedi bence ismi yanlış yazılmış olmalı, Catherine Arley Dinamik markalı 06 numaralı kalem 2,50₺. Dudakta duruşu ise şu şekilde tam bir "your lips but better"

Doğal bir görünüm veriyor ve fiyat performans açısından gayet yeterli seviyede. Ben sevdim! :)))

Kova burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini taşıyorum. Kendi burcumu çok çok ilgiliyim ve bu tarz bir şey görünce almadan duramıyorum. Bu cep kitabı ise çok tatlı ve tabii ki burcumla alakalı oluşuyla beni cezbetti. Ne kadar çok burç dedim :D Her neyse fiyatına gelirsek 1₺

Eveeet şimdi fiyatlarıyla şaşırtacak olan kıyafet alışverişine geçelim!

Kırışıklıktan dolayı sorry :p . Tek renk basic tişörtlere bayılıyorum. Siyahı, grisi, beyazı vardı bende bunu da istiyordum 10₺'ye görünce de kaçırmak istemedim ^.^

Üzerimde harika dururken burda saçma sapan çıkması :/ . Siyah pantolonlarla harika olacak bir gömlek, doğru düzgün fotoğrafını yakalayamasam da ben çok sevdim! 15₺

Let it be! Evet Beatles! Yıllar önce aynı tişörtten almıştım fakat baskısı artık solmuştu ama en sevdiğim tişörtümdü ve ben inatla giyiyordum annem atacağım demişti hatta. Aynısından bulunca resmen üzerine atladım! Hem de ne kadar mı? 3,50₺ ! Buraya tıklayın! Bu da benden size ")

Salaş kalıbı olan üstlere bayılıyorum! Ve AC/DC'ye de! Kotların üzerinde aşırı güzel duruyor ve sadece 5₺ !

En çok kullandığım çanta türü sırt çantasıdır. Hem rahat, spor, şık ve içine bisssürü şey doldurabiliyorsunuz! Sürekli sırt çantası alan biriyim ve bunun da indirimde 10₺'ye düştüğünü görünce tabii ki aldım -,-

EVEET BENİM ALIŞVERİŞİM BU KADARDI. HOŞÇAKALIN KIZLAR !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder