Blogda Ara

22 Mart 2016 Salı

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK KISSPROOF 10

Ben geldim! Bugün bu yazıyı yazmam lazımdı evet! Hemen başlıyoruz, toplanın ^.^

Bu seriyi hepiniz biliyorsunuz, şüphem yok kesinlikle. Golden Rose çok sevdiğim bir marka. Velvet matte rujlarından sonra likit mat rujlarıyla da son zamanlarda oldukça popüler. Serinin en farklı, en ilgi gören, en çok konuşulan rengi 10 numarayı sipariş ettim. Açıkçası gelmesini beklerken çok fazla sabırsızdım. Lila-gri renkteki bu ruju alırken yakışır mı yakışmaz mı diye çok fazla düşünmedim çünkü yakışmasa bile bir şekilde kullanabileceğimi biliyordum. Sürdüğünüzde düzeltmesi Pastel'in likit rujlarına göre daha kolay. Pastel direkt sabitleniyor ve yanlış sürme lüksünüz yok. Golden Rose'un hemen matlaşmaması benim için bir artı. 25-30 saniye içerisinde falan sabitleniyor ve tam mat kadife gibi bir görünüşe sahip oluyorsunuz!

İçinde E vitamini ve avakado yağı bulunduruyor ve dudakları gerçekten kurutmuyor. Kalıcılığı mükemmel. Asla bulaşma yapmıyor. Benim dudaklarımda fotoğraftaki gibi durdu ve uygun bir makyajla kullanabilirim diye düşünüyorum. Aplikatörü esnek, ucuna yeteri kadar ürün geliyor ve tek seferde rujunuzu sürebiliyorsunuz, tek katta opaklık veriyor. Kokusu enfes! Vee paraben içermiyor! Daha ne olsun ki? Bir rujdan beklenilen her şeyi veriyor!

Ben bu ruja bayıldım kesinlikle. Evde bile çıkarıp çıkarıp sürüyorum. Dudakta asla ağırlık hissi yapmıyor, o kadar ince bir yapısı var ki. Fiyatı ise çok çok uygun : 16.90₺


PEKİ BU RUJ BANA YAKIŞMADI NASIL KULLANABİLİRİM DİYENLER NE YAPMALI?

Rujunuzu sürdükten sonra Flormar'ın 231 numaralı kalemiyle rujun üzerinden geçin. Biraz koyulaştırıp tam istediğiniz tonu tutturabileceksiniz ve matlığından hiç bir şey kaybetmeyecek! Dudak kaleminin fiyatı 4 veya 4,50₺ olması lazım.

SİZ BU RUJ HAKKINDA NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ? GÖRÜŞLERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIN! GÜZEL KALIN ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder