Blogda Ara

28 Mart 2016 Pazartesi

GOLDEN ROSE RICH COLOR 16 OJE

Herkese merhaba! Bugün Golden Rose markasının Rich Color serisinden 16 numara bloguma konuk oldu. Son zamanlarda sürekli nude ojelerden artık tiksinti gelmişti sevmediğimden değil aslında bayılıyorum ama artık bir zamandan sonra insan bunalıyor. Bende renkli bir şeyler aramaya başlamışken Gratis'te karşıma bu oje çıktı, daha önce de internette görmüştüm ve hemen aldım. Oje koyu mavi tonlarında.



Ojenin fırçası düz, yassı bi fırça. Ojenizi kolaylıkla sürebiliyorsunuz, ince fırçalar gibi uğraştırmıyor. Rengi gerçekten harika, kullandığım en güzel mavi. Tek katta opak, ilk kez bir ojeyı iki kat sürmedim. Ama kalıcılık konusunda iyi değil, tek kat gün içine soyulmaya başladı. İkinci katı sürdüm yine de soyulmalar durmadı, tek eksi yönü bu olmalı. Şimdi tırnakta duruşuna geçelim!


Ojenin fiyatı 2,95₺ olması lazım. 
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder